Špancirancije ……..

petak, 18.07.2014.



Dobro je rekel oni Vakula na televiziji.. zbilam je denes vruče.. Pogodil je kak z prstom vrit.. Več sam ga prošli teden štel za vuha navleči.. Znaš.. sretnem ti ja nejga tam okol Trgača gda on ide na Gornji Grad na posel.. A ljudi ga pozdravlaju i svakaj mu od šale dobacivaju.. Tak se je meni prošli teden osmehnul gda sam komentiral da on ne nosi ambrelu pa to znači da dež nebu curel.. A baš kratko posle tega me oplahnula kiša dol pri Malom Placu… ha .. Eeee.. da mi je bil pri ruki taj Vakula.. A kaj.. bi ga na pijaču pozval…ha … Čuj.. tu na Trgaču ni za zdržat kak ona lampa odzgor žga… A i neče mi se okol teh štandof hoditi..sam dojdem v napast da si kupim velki škarnicl oneh finih medenjakof………….



I gda god sam ja tu okol Trgača nevek se naluknem malo i na Dolac.. Tu ti je fort nekaj interesantnog.. Jeee.. ima oveg leta sva sila teg voča i povrča i druge zelenjave.. A kak drugač.. sunce sija.. dež curi.. i vse raste kak bedasto… Pa i ona trava kak da je ponorela.. Znaš.. imam maleg grunta tu pokraj Zagreba.. zapraf je i prevelki gda treba travu kositi.. A baš sam ščera dušu zpustil dok sam rival tu kosilicu.. Pokvaril se je oni.. veliju.. pogon.. pa zdaj dela na.. žgance.. ha … Jezušek.. pa i tu je vručina kak pri vražjem kotlu.. Bežim…



Ahhh.. milina.. v dobroj staroj Tkalči je još velka senca.. Treba to zkoristit i malo si zdahnut.. Još nit nema gužvancije.. Znaš.. ja ti rad sednem tam v debelu hladovinu pri Oliveru Tvistu.. nekak mi je tam baš dobro.. A i imel sam rad oneg Dikensa kaj je škrabal te libre.. pa i denes rad kakšnu pročitam.. Imam i domof nekolko nejgovih libri.. No.. zdaj si bum spil Nesicu od vanilije.. narafski..ak dojde kakšni konobar.. …..



Tak.. malo sam si otpočinul.. znaš.. ja ti od raneg jutra štrapaciram naokol po Gradu.. Vsaki dan ja obidem po neki del našeg lepog Zagreba.. Takšna mi je navada ostala od davnine.. Još dok sam stanoval tam na Zrinjefcu.. fort sam plandral naokol.. I gda sam se preselil v svoju novu hižu v Kustošiji.. vsaki dan sam moral bar par korakof narediti po Gradu.. Maaa.. zdaj je na Zrinjefcu v mojem stanu moja stareša kčerka.. imam ja kluča pa ak se fest zamorim.. onda prejdem tam si malo noge zpružit.. Al ipak sam rajši v kakšni brtiji.. barem vidiš vse naokol.. a ja ti rad gledim ženske.. Te naše Zagrepčanke su zbilam najlepše puce na svetu.. I tak.. dve sam Nesice maznul pa zdaj morem dalše.. Cajta imam vse do konca sveta.. pa z noge na nogu… A kam.. Hmmm … kam god.. baš me ni briga …………. Serbus ……………………

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.