…Svud… posvud.. Zagreb …………

ponedjeljak, 21.07.2014.



Ja ti navek dojdem tu v centar Grada več rano vjutro.. nekaj i zbog vručine..al i inače mi je takšna navada.. Znaš.. ja ti vjutro nemrem dugo spati..a nit nemam rad zležavat se.. gda otprem oči.. več sam na nogah i gledim hitro zbrisat van z hiže.. Ak se ima kaj za zbavit..to bum zbavil mam vjutro gda još ni gužvancije .. I onda začne moj štrapacirung.. koji put z namerom kam iti..a največ pa ..onak.. brez veze.. kam te noge odneseju.. Tak i denes..
Ha.. malo sam tu stal.. na vuglu Draškovičeve.. Jurišičeve.. napred je Martičeva .. malo všrek je vulica Račkoga.. desno dol je dalše Draškovičeva.. Bi ga vrag znal kam da se denem.. Prafzapraf .. mi je taki svejeno.. hmmm.. bum još malo postajal.. pa kam se zaputi kakšna zgodna ženska.. ja bum prešel za njom.. Ti vrapca.. još bu negdo pomislil da sam ja kakšni manijak kaj po Zagrebu ženske peha.. ha.. Jeee..a kakšni drugi razlog da najdem iti baš tam.. nekam.. Denes sam na vulici brez plana i reda.. pa kak bu .. I gledim.. nalukavam se na vse strane.. ti vrapca.. nit jene jedine ženske za kojom bi bilo vredno prejti.. Maaa..neee.. vse su lepe i još lepše..al još ni nit sedma vura i vse te ženske se nekam žuriju.. bežiju.. letiju.. bi ga vrag znal.. valjda na posel.. A meni se neče bežati nit za jenom.. Je rekel meni moj tatek.. gda mi je inštrukcije o ženskama daval.. ha.. stari kurviš…. Sinek.. nigdar nemoj bežati za trajvanom.. nit za ženskom.. tak se buš spopiknul i opal da se buš samo čudil.. Jeee.. da je bar on to poštival.. I gda je tak pem ja na desno pa kam me noge odneseju.. morti se kakšna pojavi spredi mene……
Malo zapažam te ljude kaj čekaju trajvane..pa one kaj bežiju..kak da bu im posel pobegel.. Čuj.. ljeto je ..vani je fest toplo makar je vjutro ipak malo više svježine.. Gotovo vsi kaj ih gledim imaju nekakšne jakne.. veste..lajbeke.. Ti vrapca.. pa ni vrag da im je zima.. No.. dobro.. još je za shfatit ženske.. njima je navek friško.. Znaš.. meni je navek težko bilo nosit vruki nekakšni komad obleke.. A kasnejše gda ona lampa odzgor zažga.. onda buju to z sebe svlačili .. i kaj zdaj..kam z tim.. Baš brez veze.. Kaj ne …………….



I tak mi se nekak dopalo da zavrnem v Đorđičevu vulicu.. I makar je ta vulica tu v samom centru Grada retko čez nju prejdem.. Istini za volju.. v ti vulici se nit nema bogznakaj za videt..a nit v celi vulici od Zrinjefca pa do vulice Račkoga nema nit jene jedine brtije.. pa ja nit pamtim da je tu igda i bila kakšna.. Navek je to bila mirna vulica puna stanarof i razne fakinaže.. Rekel bum ti da negda gda sam ja laufal po našemu Zagrebu kakti pravi Zagrebački fakin.. v ti vulici ni bilo nit jene hiže a da ja nis nekoga poznal z nje.. pa su to vglavnom bili fakini i pucice .. I dan danas gda tu hodim ja se setim gde je gdo bil.. Aha.. tu je stanoval Frka.. navek spreman za mlatit koga.. pa ak ni bilo koga drugog.. zmlatil je svojeg mlajšeg brata.. pa hiža dalše je bil Njoko.. ha.. taj je imel malu falingu na čubi.. pa gda je pripovedal je to zgledelo kak da osel njače.. Malo dalše v hiži su živeli brati.. Žuti.1 i Žuti 2…. Narafski su bili blizanci.. z isteg jajca.. pa i bili su žuti kak pravi žutanjki z jajca.. nigdar nisi bil ziher z kojim pripovedaš.. Znaš.. ta su dvojica fulirali istoj pucici puna tri meseca doklem ni skužila da tu nekaj ne štima..ha .. A v hiži pokraj je bila Vlasta.. a mamica joj je navek tepala.. Vlastica.. A za praf.. ta je puca več onda bila za celu tikvu višlja od vsih nas mužkih..a bormeš je bila težka kak nas trojica.. Pa ni zgledela preveč debela.. neg je bila onak.. nabita kak oni Minotaur.. Pa je ona bila fest svjesna da je takšna i najjača med vsim nami.. A smo bežali od nje.. Ni bilo pošteno al tak je.. Čujem da se ta nigdar ni uspela udati.. a završila je pred deset let v cajtungami kaj je premlatila nekakšneg mužkog da je jedva ostal žif.. No.. bilo je tu i lepih pucica..al vse su se nekak držale.. bi se reklo.. posrano.. Nisu bile baš preveč društvene.. A kaj.. mamine curičke.. A bilo je ti je tu v Đorđičevoj vulici i dost skitnica..denes veliju.. klošara .. Znaš.. vsaka hiža tu ima svoje dvorišče.. a ta su dvorišča negda bila fest zapuščena.. puna starih šupa .. stračara.. raznih bajti.. pa su se tu največ po kmici okuplali ti vucibatine.. I jemput su ti klošari fkrali biciklina od našeg pajdaša Ferde kaj je tu malo dalše stanoval.. Eeee.. onda su zvlekli svoga vraga.. Taj Ferdo je taki bil frajer za dreva čupat.. pa gda je začel naganjat te skitnice i iskati svojeg biciklina.. bilo je i polomljenih ruka.. noga.. razbijenih tikva tak da je i ondašnja Milicija imela posla.. Pa ja tu baš nis zalazil po tim dvoriščima.. al su zato fakini od tuda bili v moji Zrinjevački bandi..Aaa.. je.. bili smo frajeri.. nema se kaj prigovorit.. Neg znaš kaj.. denes tu v ulici nema več nit jenog poznatog od negda.. hmmm.. morti koji i je al ga ja nigdar nis srel nit videl.. ha.. pa gdo bi koga i prepoznal …….



Evo.. tak da si malo oči odmoriš.. kakšnaa lepota je to moje dvorišče.. taj Zrinjevac.. ha.. kaj veliš.. Nema do Zrinjefca lepšeg mesta nit v Evropi a kamoli gde drugde..Al kaj vredi gda denes tu nema nit stanarof.. nit dječice.. nit fakina.. nema nikoga.. Istina da se tu fort špilaju nekakšne špelancije .. pa i denes su tam na drugi strani nekakšne bedarije z kolačima..Al to ni ništ kak je negda bilo.. Negda je taj Zrinjevac zgledel kak špilšuh .. drugač pak kak školsko dvorišče.. pa do zatvorskog šetališča.. vsega je tu bilo.. A denes je ostala samo lepota najlepšeg .. se reče.. perivoja v Evropi.. Jeee.. ostal sam i ja.. kak zgledi jedini od negdarnje bande kaj tu skorom vsaki dan dojdem.. Aaaa.. nema mojih pajdaša.. poženili se več davno pa prešli nekam.. Morem tu na vuglu stajat celo leto i nebum nikoga poznatog z starih dni susrel… žalostno… A kaj.. Ništ …………………



Nema druge neg se stati tu na Trgač i posmatrati i levo i desno.. Tu ti nigdar nemre bit dugočasno.. Fort se ljudi španciraju sim tam.. peju na Dolac..pa se vrneju z placa.. bežiju za trajvanima.. spodi stare vure stojiju mladi i čekaju jeni druge.. Trajvani ružiju jen za drugim.. Narafski.. ženskih za gledeti kolko hočeš i kakšne hočeš.. Eeee.. gda bi mogel birati..hmmm.. težko bi se odlučil.. vsaka ima baš ono nekaj zakaj bi baš nju zabral.. A ja nis zbirlif.. lepo je rekel moj tatek… Sinek.. nit jenu nemoj propustit.. nigdar neznaš.. morti bu ti baš ta bila zajdna.. Jeee.. fajn sam ja tega od svojeg jape pokupil.. A on je na mene fort bil ponosan.. makar to nigdar ni pokazal..onak javno.. Ha.. on je bil grofofski fačuk..a ja nejgof grofič.. A moj se je tatek fort špinčil z svojim porjeklom..kak da je Avstrougarska bila nejgova a ne od Habzburga …ha …. Hmmmm.. baš gledim jenu zgodnu mladu kak se gor dol sprešetavle čez Splavnicu i gledi te lepe rojžice.. Eeee..da mi je koja manjše na grbači.. kaj joj ja nebi ponudil rojžicu.. Nooo… naj zdaj svakaj lošega gruntat.. Pravu rojžicu..onak.. kavalirski ..me razmeš…
Maa.. kaj… Vreme se punta..prihajaju nekakšni črni oblaki gor z Medvedgrada .. Je lepo rekel oni Vakula da bi mogel lahko i dež cureti denes.. Pa bežim ja nekam najti skloništa.. A kam.. V brtiju.. a kam drugam….ha …..

……………. Bok ………………

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.