..Dež curi ……

srijeda, 23.07.2014.



Kak vse zgledi denes bu kak je i ščera bilo.. malo sunčeka.. malo bu dež curel.. Nikam brez ambrele.. Makar ja to čudo nikak nemam rad.. Još je dobro doklem dež curi..al gda zasija sunce..onda bi najrajše nekam hitil teg štapa.. Jee.. sam ja kolko put hitil onu ambrelu kaj ju Cigani prodajeju za sitne peneze .. Al denens imam onu moju velku ambrelu koja je pri meni .. ti vrapca.. nit neznam kolko dugo.. Eee.. to ti je prava stvar.. se reče.. ručni rad.. Tu veter nemre nikak prevrnut.. more te samo skup z ambrelom odnesti .. I znaš kaj.. ta ambrela traje i traje.. i nikak da se podrapa .. To je od oneg poznatog Svibena .. Jedin kaj se znjom moreš poštapat.. ta treska nebu pukla napol.. pa lahko moreš ak treba nekog i po tintari tresnut z tim.. kak z kolcem… Pa vrag jebal vse ambrele ..bolše da ja zbegnem na kakšno dobro,mesto gde dež nebu do mene doprl.. Ščera sam baš vžival kaj me je dež opral..denes pak nebum jednak ponovil …. Bežim ………….



Hmmm.. na koju stran sveta da pobegnem.. pogleč kakšni oblaki prihajaju i več su začele debele kaplice odzgor stizat.. Ti vrapca.. kak se je oni bradati tam gor na nebu oveg leta razpištolil.. fort nam pošila dole vodu…Ha.. a on pije nektar.. Bi ja rekel da to ni vredu.. Ak baš mora.. vodu nek pošila jemput na teden.. a onda barem po dva dni Ožujsku z citronom.. pa dva dni gemište.. od Plešivice..ha .. Jezušek kak bi to bilo dobro.. nigdo nebi nosil ambrelu neg bi vsi stajali i zevali prema gor.. a mesto cekerof bi ljudi nosili hampere po vulicah.. Al kaj.. oni tam gor ni tak darežlivi i ništ ne razme.. Pošila nam dole vodu.. pa ti još i nadometne leda.. Pihhhh…. Zdaj več hitrejše bežim samo da ne moram ambrelu otpirat ……..



Evo… spas na vidiku.. Hemingvej bu baš dobro mesto za vedriti.. Baš se zpustila ta voda od zgor bogofski taj čas gda sam nutra zakoračil.. Dobro je ..prije podneva tu navek ima mesta.. popoldan nebi tak dobro tu prešel.. I tak.. lepo sam si sel i naručil Ožujski z citronom.. Ha.. veli konobar da tega nema.. Pa kak nema.. velim ja.. pa kaj nismo v Zagrebu .. Veli on da ima Karlovački radler..pa još nekašni ..takaj radler.. I kaj zdaj.. vrabec ga dal.. Čuj.. velim ja nejmu.. donesite mi Nesicu od vanilije.. Nema.. veli on. Ponestalo je.. Pa mi nabroji vse druge vrste kaj ima.. Hmmm.. velim ja.. natočite mi onda jen Gorki.. to ti je ona žufka pijača.. Veli on.. Nema toga.. ima Vlahov.. Eeeee.. jebal ga vrag da ga jebal.. Jen od najpoznatejših kafiča v Zagrebu Gradu..a nema oveg.. nema oneg… Zdignem se ja i pitam teg mladog konobara ..dripec nekakšni.. Čujte znate vi kak je skončal ta Hemingvej po kojemu se naziva ovi kafič.. Gledi taj mladi v mene kak da sam ja opal z Marsa.. Drek taj opče zna gdo je to Hemingvej.. Velim ja njemu.. Taj Hemingvej si je z puške puknul v tikvu.. Eee.. zdaj of tu pita mene da zakaj.. Stoga.. velim ja kaj v brtiji ni bilo Ožujske z citronom.. Nesice od vanilije nit Gorkog…. I otprl sam ja ambrelu i prešel..a of je bedasto gledel za menom.. A kaj.. Ništ.. pem iskati kakšni obični pajzl od brtije.. ……………….

Serbus ……………………..

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.