Žuta ..................

ponedjeljak, 18.08.2014.

Bilo pa se spominalo…. Zapraf je tu navek …………….





To je Žuta..gdo nju nezna v Zagrebu taj baš i ni nekakšni velki fakin z našeg lepog Grada..Žuta je .. jednostavno rečeno.. žicarica.. je..baš tak.. Ide po vulicah i zaustavla ljude.. Lepo vas molim ak imate dve kunice..gladna sam.. nisam jela tri dana.. moram iti doktoru a nemam penez.. I tak od človeka do človeka.. Pa največ po Ilici..Jurišičevi..Vlaški.. Maksimirski i gde ima največ ljudi.. I pazi se.. ak se staneš preveč blizu Žutoj.. maaa.. nebuš dobil buhe..al buš lahko ostal brez geltašna …ha ….

Žuta je došla v moju osmoljetku v Varšafsku iz škole v Draškovičevi.. je to bilo v petom razredu.. Su je od tam hitili van.. Poznati problem.. Velki problem.. Nigdo joj ni mogel stati na kraj.. Je ta delela kaj je štela.. Narafski.. vse same jedinice..smo rekli.. kolci.. ponašanje nula.. a v školu dojde gda joj se hoče ..otide takaj tak..
I se znalo.. Žuta je takšna kaj je nema gdo naredit drukčijom.. Sjebana familja.. tateka ni.. mamica je i sama problem..a Žuta raste na vulici..
I vreme je išlo Žuta je rasla i smo mi dečki najedamput postali fest zadovoljni kaj je ona bila baš v našoj školi.. Pa ni bila v mojem razredu.. neg v susjednom .. Žuta je začela živeti kak prava ženska več sa trinajst let.. je bila onak malo nabita.. ciceki su rano zrasli.. i to je vse kaj joj treba.. I se ni moglo reč da je Žuta bila škrta.. Je dobil vsaki oni kaj ju je tražil..ali keri bi si sam zel.. Ju je bilo dost prijeti za ruku i otpelati nekam v šturc… I smo mi dečki to znali skoristiti.. Znaš.. v to vreme su curičke fglavnom još bile mamine maze.. tu i tam je bila koja malo ..se reče.. naprednija.. razmeš…



Da nebi negdo pomislil da su vsi dečki z škole bili takšni.. Smo to bili mi ..nas nekolko kaj smo bili..bi se reklo.. takaj malo napredniji v odrastanju..pa isto tak pomalo razpušteni.. Večina drugih su v tim letima još bili mamini dobri mali sineki..se reklo.. Tak i cure.. Tu i tam bi se kakšna začela interesirati okol mužkih.. pa se to znalo i moralo mam skoristiti…
I tak su te avanture z Žutom bile svakodnevne.. Prvo vreme gda se je Žuta razpojasala opče nismo išli v školu.. neg navek nekam na zabavu.. Narafski.. smo onda več dimili cigaretline..a bogmeš smo znali i potegnuti oneg Badela.. No kaj.. smo se vlekli po parkima... podrumima ..tavanima.. kaj je negdar tega bilo v svaki hiži na raspolaganju.. Pa ak je gdo od nas bil domof sam..se znalo.. bumo mam naredili tulum.. Zapraf.. onda ta rječ tulum ni bila poznata.. za to se reklo ..žur.. I tak bi se našli v kakšnem stanu.. dopelali Žutu i još kakšnu sličnu frajlicu.. i zabava je začela.. Je znalo bit nas deset mužkih..a samo dve puce.. I je to bilo sasvim dost.. Bi ga vrag znal.. su valjda v ono vreme pucice bile bolše zdržljive i manjše zbirljive neg ove denes.. Bi nas deset celi dan i noć glajzali po tim curama.. pa nit jena ni prigovorila da joj to morti škodi.. A mi mužki v to vreme baš i nismo bili nekakšni velki ljubavniki.. Ono kaj smo navčili o tim stvarima su bile pripovetke stareših dečki.. pa i nekaj smo kopirali z filmova kaj smo gledeli.. I tak je to..zapraf.. vse bilo onak na ..brzaka.. V to vreme nigdo ni mislil na nekakšnu.. se reče...zaštitu.. se znalo samo jeno pravilo.. Da treba ziti dol na predzadnjoj stanici.. To pogotovo ak smo se pri jeni pucici pošlihtali vred.. A je Žuta mogla fest zdržati.. nigdar ni prigovorila.. i gda bi vsi obavili zadovolstvo.. ona je gledela dal ima još gdo..
I je to trajalo jeno leto dni.. pa smo i vsi skup malo postali stareši i su se stvari menjale.. Zdaj su i druge pucice i dečki došli v oni .. se reče.. aktivni pubertet.. gda ih je vse nekaj začelo svrbeti.. to je bilo vreme gda su se vsi poprek začeli zalublivati.. drpati..šlatati.. i sprobavati te nove lubavne stvari…
Je tak i to vreme z Žutom prešlo… nismo je več preveč snubili.. smo je pomalo zgustirali..Zapraf su Žutu pod svoje zeli fakini z Srednjoškolskog.. i je prije kraja osmoljetke otišla z škole.. Moram onak iskreno kazat da z tom Žutom i nismo bili preveč oduševleni.. je..je.. dobro je ona nam došla..al nam ni pasalo kak zgledi.. Nigdo od nas ni z njom nigdar išel po vulici.. Ni bila nekakšna lepotica..onak obična puca.. malo jača.. Al kaj.. je bila žuta.. kak kuruza.. Kuruzne vlasi.. kuruzne obrve.. trepavice.. i vse drugo kuruzno.. pa je čak imela i žute oči.. tak da smo jedva dočekali i one naše druge puce kaj su bile bolše črne….

I to je vreme prešlo.. Žuta je postala skitnica.. problem vsake fele.. rad je i đeparila.. je bila pravi ženski razbojnik.. se tukla kak kakšni muškarac.. Narafski da je to imelo težke posledice za nju.. Vglavnom.. je loše prošla v živlenju…. Nigdar ni nigde delala.. kak ni završila nikakšne škole.. Su je i dalše razni mužki skorištavali.. tukli ju pijanci.. vlekla se z klošarima .. bilo je svakaj.. Čulo se da ima več tri svoja fačuka.. pa su bili negde v domu..
I tak sam ja dugo let pozabil na tu Žutu.. More bit da sam pokraj nje prolazil..pa ju nis ni primečival…. Smo se vsi razišli na vse strane.. Živiš v Zagrebu kak i drugi.. a ne stretneš ni jenog od njih i više od dvajset let.. Čudno je to… Se ljudi zmeniju.. pogotovo ženske.. pa se valjda nit nemremo prepoznati..
A tu Žutu sam ja spazil več prije deset let kak po vulicah prosi i žica peneze.. Pa joj se nis stigel javiti.. morti nis ni štel.. gdo bi znal.. sam pokraj nje prolazil..tek tak.. Znam samo da sam joj par put na brzinu dal nekaj penez..pa je za menom vikala.. nek me Bog čuva.. Ja bi joj dal nekaj više neg drugi..
Pa mi je prije nekog vremena došlo nekak krivo kaj ja tu Žutu ne zaustavim.. pa da znjom malom popričam.. I tak ju spazim jenog dana v Ilici i joj ja velim.. Bok Žuta.. A ona me gledi i pita.. Kaj ti mene poznaš.. Je..je.. velim ja.. dobro te poznam..



I kaj da vam dalše pripovedam.. Smo prešli v Kavalir na Trgaču i pričali dobre dve vure… Svakaj sam se naslušal..pa ništ dobroga.. Narafski da se setila i ona oneh starih dana iz mladosti.. mogli bi tak pričati i tri dni da ne prestanemo .. No..ja sam vglavnom nju slušal.. Pa sirota nema več z kim pripovedat.. I dalše stanuje v centru Grada v istem pohabanom podrumu gde se i rodila… A ta Žuta nema nikakšne zarade.. nit gde dobiva kakšne peneze.. zapraf .. .. mi je rekla da ima par stotin kuna socijalne pomoći… I tak denes mora žicati.. tu i tam nekaj fkrasti kaj bi imela malo više.. Pa nju ..veli.. nigdar nigdo ni štel zaposliti ..No jeno je čvrso rekla..Nigdar se ni kurvala nit drogirala.
Nejzina djeca su več odrasli ljudi.. pa ona sama nezna gde su ni kak denes zglediju ..
I tak je ta Zagrebačka puca još i den denes ista.. frajerica..žicarica.. Pital sam ju zakaj žica baš za dve kune.. Veli da ak prosi jenu kunu onda dobi one pohabane Lipe.. ak žica dve.. onda ziher dobi jenu …Vidim i da je friško ofarbala vlasi.. Pitam ju od kud joj penezi za frizera.. Nema..veli za takšni luksuz peneze.. Jenostavno prejde v neki drugi del Grada i sedne si pri kakšnoj frizerki i naruči šišanje i farbanje.. Gda je gotovo.. veli da nema penez i … prejde kolko hitrejše more.. A veli da još more i bežat ….ha …
Moreš ju vsaki dan sresti v Gradu..osim gda je v reštu.. neki dan me zažicala sladoled pri Vinceku.. I dobro špreha po zagrebački… ljuti se na dotepence.. Cigane i Rumunje … kaj joj deleju konkurenciju…

… ……. A kaj… bilo pa prošlo …… zapraf.. još je tu …….. Bok ……….

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.