Toplo je …. fajhtno….

srijeda, 20.08.2014.

Tak.. malo pripovedam sam z sebom … jee.. navek sam biral zkim bum …..

Tak ti vreme prolazi..sunce žge kak v Kalahariju.. ja se držim debele sence i hladovine..I nekak ispadne da je najbolše ostati domof.. Celu noč luftam hižu.. vjutro zpustim roletline..zaprem obloke.. i onda prejdem malo po našem lepom Zagrebu..tek tolko da moj Grad ne pozabi na mene.. Ni za nekakšne velke štrapacirunge.. a nis ja nit za preveč dugačko sedenje po brtijama.. Morti me potrefi da se znekim najdem na kratko..se reče..na kavici.. makar ti ja tu črnu vodurinu ne pijem.. A rekel bum ti zapraf.. ni dobro nit te moje Ožujske z citronom preveč zlevati v sebe.. pa se od tega samo još bolše švicaš.. jena.. dve dobro pašeju.. bi pasale i one posle te dve..al onda mi je želudec kak krafski..se napuhne..i ta piva samo bučka i žlabra po trbuhu..



A dok sedim pri svojemu domu ni takšna velka potreba za tekučinom.. mirno sediš.. ništ ne delaš..gdo bi delal kaj po takšnem paklenskom vremenu.. no.. morti si nekaj malo pospremim.. prekopam celi oni..Internet.. I na kraju si zemem libru i čitam.. Me zajdne vreme nekaj spopalo..pa čitam stare i prastare libre z moje stalaže.. Of čas imam pri ruki i pod okom debelu libru oneg Čarlsa Dickensa.. Život i doživljaji Nikolasa Nicklberyja.. Mi se čini da sam ja tu libru čital gda sam išel v srednju školu.. Od onda stoji .. A je to ..se reče..izdanje od 1959. leta..kaj bi značilo da je ta libra meni ostala još od one moje pokojne bake ..plemenitašice.. Jeee.. imam ja dost teh starih libri ..još od vremena Kralevine..Endehazije.. i vse na ovam.. Se prikupilo okol dve hilade tega.. pa nekaj držim na stalažama po hiži.. nekaj po škatulama na tavanu i podrumu.. nekaj sam prenesel v onu moju brvnaru..nekaj su si pobrala moja deca.. Pa si ja z vremena na vreme zvadim kakšnu staru zaprašenu libru i čitam ju znova .. Znaš.. to su stari romani gde se vse događa nekak laganejše neg v ovim novim librima.. A meni je fest interesantno čitati kak se negda pred sto i več let živelo v Londonu.. Pa isto tak rad imam oneg Balzaca..taj je opisival živlenje po Frančiji..al zemeš kakšneg ruskog..veliju..klasika pa znaš kak je negda davno bilo v Rusiji.. Vse su to pripovetke z naravneg..stvarneg živlenja.. nisu to glupave zmišljotine.. Sam nema tomu dugačko čital i pjesme.. onak mi je došlo pod ruku.. oni Federico Garcia Lorca.. morem ti reč da je težko čitati..zapraf razmeti te nejgove stihove.. Moram poiskati negde na stalažama .imam i oneg .. Edgara Alana Poa.. taj taki piše fest mračne stihove.. A tu mam pri ruki su mi se našle i pjesme kaj ih je naškrabal oni naš Arsen Dedič.. Brod u boci.. Pa te pjesme ne čitaš od početka do kraja kak kakšni roman..pjesme se čitaju onak.. gda ti dojde..pa pročitaš jenu ..dve..pa ostaviš za.. drugi put.. A za vsakom pjesmom si nekaj o tem razmišlam.. jeeee.. i onda zadremlem v svoji fotelji… Evo.. viš.. tak treba.. vse polahko dok su te vručine.. Pa je tak i po zimi.. zimi ti je zima pa takaj sediš v topli hiži i nekaj čitaš.. ..no pa bumo o tem po zimi škrabali..
Narafski.. z jutra odmah poiščeš po Večernjaku vijesti i najnovije događaje.. Morem ti kazat da su to vsaki dan vse veče cirkusarije i bedarije.. kaj vse delaju ti politikanti.. gda to čitaš neznaš zapraf dal bi se smijal al bi plakal.. vse to zgledi i kak komedija al kak tragedija.. Pa gdomu to oni lažeju..a lažeju tak da to prokužiš za jen čas.. I ništ ih ni sram zato kaj ih narod mam otkrije kak lažljifce.. A kaj bi se sramili lagati gda se ne sramiju fraksti i gepati od naroda. A ljudi samo po cajtungama iščeju najnovije vijesti gde je kaj i kolko poskupilo.. gdo je koga prevaril.. gdo je maznul državne peneze.. kak si je kakšni politikant prisvojil stane..hiže i kilometre zemlišta.. I tak… Onda prejdeš na onu Črnu Kroniku.. to ti je vse skroz črno.. pa je jen vbil drugeg.. dva su oplačkala tretog.. tri su stradala v oni saobračajni nesreči.. baba prevarila muža..a of ju je stukel kak vola v kupusu.. pa je tat provalil v kioska i fkral cigaretline..onda je nekakšni z pištolom počistil zlatarovo zlato.. I tak malo po malo dojdeš do kraja Večernjaka.. i onda čitaš gdo je vmrl … Pa vse dobro pazim da ne preskočim obavijest da sam i ja vmrl.. ha …….Ma.. fučkaš taj Večernjak..vse je to isto.. i po onem Internetu nema več kaj spametnog najti..tam je još gorše kak vsega tega ima i preveč..
I onda malo spregledam one naše Forume.. Fejse.. Bloge.. To ti je negda gda je začelo bila dobra zabava i kakti nekakšna zamena za žive ljude.. Pa je i vse to prešlo vrit.. zapraf mislim da su se ljudi zasitili tega.. Lepo ja velim da se buju ljudi jenog dana spominali i družili kak negda.. v brtiji.. na vulici.. Ovak si gledel v ti komad stekla spredi sebe i spominal se z nekakšnim..a nisi nit znal gdo je taj i kakšni je.. Tu si mogel bit i car i prosjak ak si štel.. nigdo ti ni mogel ništ.. Zapraf ja sam na taj način i stekel nekakšne poznanike pa i sličnomišlenike..ak se to more tak na brzinu najti..barem tak zgledi.. No.. nema veze..glavno da se najdemo kak živi ljudi i pospominamo se jen drugom v brk.. Pa to ne važi za ženske..one nemaju brke.. A morem ti reč da su ljudi sasvim drugačiji v pravem živlenju od oneh na komadu stekla.. Ove kaj sam ja fpoznal su sasvim dobri i jenostavni ljudi.. i dobro se razmemo gda se ponekad najdemo zkup.. Pa i ja skoro ništ ne škrabam po teh Forumah.. nit Fejsu.. tu i tam nekaj na ovem Blogu..tek tolko da je tradicija nastavlena.. A to kaj ja škrabam o mojem dragom Gradu Zagrebu..to je moja namera da zbudim prave Zagrepčance.. pa zgledi da ih je fest malo..al pa pretvrdo spiju i nemreš ih zbuditi … A tak ti je to.. vse se menja.. ide vreme ….

Viš.. ščera mi je odgovora poslal oni moj virtualni pajdaš..Zagrepčanec.. z oneg Zagrebačkog firtla tam prek velke bare.. Na… človek voli svog Zagreba kaj je stareši to večma.. A bi se reklo..gda nekam dalko prejdeš i dost vremena iztekne..onda buš i pozabil kaj je negda davno bilo.. pa drek.. kaj si stareši to te više vleče na ono negdarnje.. Taj moj pajdaš je skupil lepa leta na grbači.. i ja verujem da bi zutra došel kmeni v goste gda bi mogel.. al kaj. Leta delaju svoje pa se nit gibat več ne moreš kak negda.. I kak zgledi taj moj pajdaš i ja nebumo se nigdar vidli.. šteta.. mislim ja da bi imeli kaj pripovedati o našem Zagrebu.. A ja sam pred dost leta bil v ti nejgovi Avstraliji..v Sidneju.. imam tam i ja nekakšnu familju.. pa v to vreme nis čul za teg Zagrepčanca . V to vreme ni bilo još teh.. veliju.. društvenih mreža.. A je ti moj Zagrepčanec bil na začetku nove Horvacke tu pri nami v viziti.. pa nit on onda ni znal za mene.. Viš..kak se ljudi kaj imaju nekaj zajedničkog obilaziju…. I tak.. si gruntam ..pa nemreš v Zagrebu videti človeka i po dvajset let..kak da bi v zemlu prešel.. A gdo zna.. morti se baš taj pela v trajvanu v prvem vagonu a ja v zajdnem..
Ti vrapca..kak ta vručina loše dela za pamet.. svakaj si zmišlavam.. a dobro kaj imam velku tikvu pa se pamet lahko rasteže po njoj.. Je..je.. vse se po vručini rasteže.. i železo i smola..i nokti hitrejše rasteju.. koža se obesi.. je.. da.. koža… hmmmm …. Ništ..pemo dalše.. Pa sam več rekel da ja domof nemam oni klima uređaj.. ne zato kaj nemam penez..neg ga jenostavno nis trebal.. Bogmeš sam si ovo leto začel premišlati da si ga kupim.. Evo.. sedim domof v zamračeni biblioteki.. tak ti ja nazivlem ti moj del hiže gde su libri..kompjutor .. muzika.. šrajptiš.. i kak god okreneš ni preveč friško.. od jutra je hiža lepo razhlađena..pa kasno popoldan se i tu začne toplina skuplati.. I čim padne kmica onda ja bežim van na terasu iza hiže.. pa onda tu sedim v kmici i uživam na friškom zraku kaj dojde gor od mojeg pajdaša Suseda z Medvedgrada.. Je..pa i taj moj Sused.. to ti je jen moj pajdaš.. Habsburgovec.. se zaprl v tem Medvedgradu i nejde dole ni da mu celu gajbu pive ohladiš.. morti za dve bi.. Pa se čujemo prek teh mobitelof … al nema taj preveč vremena.. mora puže pobirat za paprikaš delati.. a kak zgledi i one coprnice gor mora bedinat..ha .. No..baš sam se razkokodakal.. kak nekakšna baba na plotu.. Pem zdaj ipak malo škrabati o mojem dragom Zagrebu.. nekak sam se denes vlenil.. pa kakšnu slikicu zvleči z aparatlina.. od ščera ga nis spraznil .... A vjutro pemo spet na španciranciju …

............. Serbus ..............................


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.