... fučkaš kišu.. bilo je i bolših dni ....

ponedjeljak, 01.09.2014.


Navek špancirancije



A ovo ti je dol v Ilici na vuglu pri Malem Placu.. Je da je hiža sva ofucana..pa kak i nebi gda su vlasniki stanari.. Za struju i vodu imaju..al za fasadu pofarbat ni penez.. Pa kak i bi bilo gdar još odplačuju te stanove kaj su ih na veresiju kupili … A naše Zagrebačke glavonje ne interesira kaj to loše zgledi.. to ni nijhovo.. To ni vredu.. te zagrebačke fasade moraju biti ukras Grada a ne rugoba.. A kaj moreš gda je oni gradonačelnik.. dotepenec z bregof.. došel od tam gde je spal v hiži.. pol za ljude..pol za ofce .. A sam ja štel nekaj drugeg kazati.. tu v prizemlu te palače je več fest dugo štacun kaj lepog nameštaja.. mebla .. prodaje.. je to vse prva klasa..uvoz z Italije.. Pa sam ja zašel nutar kaj je moja najdraža bila znatiželna videti.. zapraf tu ima lepih komada.. A moreš i naručiti kaj tebi paše z slikica kaj ti pokažeju..se tomu reče..katalog.. Jasno..za cenu ne pitaj.. košta kak da je z Marsa dopelano drevo.. Tak..ak imaš penez..onda ravno sim … A ima još nekaj čudnega.. Mi Horvati prodajemo Taljanima naša dreva..daske..planjke..balvane.. za male peneze..a Taljani nama onda dopelaju skupeg mebla kaj su ga naredili z teg našeg jeftinog dreva.. . Baš svakaj …….. a kaj.. tak je ………..



A ovo je samo malo niže od Maleg Placa mam prek puta škole za mutavce.. To je tu valjda i dugše neg ja hodim po mojem Zagrebu.. Negdar se davno ti štacun nazival Zagrebački Magazin.. pa je teh štacunof bilo po celom našem Gradu.. Denes je ostal samo of tu v Ilici.. i se nazivle Zag-Mag.. To je kakti skračeno od stareg imena.. No.. v tem štacunu moreš kak malo gde zabrati i kupiti štofa..svile.. platna ovakveg i onakveg..na metre i bale … Pa ni to samo oni šlingeraj kaj ga posvud ima kaj samo za forhange prodajeju.. Ovo tu su pravi štofovi i futeri za ajncuge šivat..kostime.. rubače i druge obleke.. I gda zajdeš nutar vse diši po teh krpah.. dobri stari mirisi.. kak i gda zajdeš v kakšni šnajderaj.. pa i teh je več fest malo po Zagrebu.. Pa ak ti je potreba za kakšnom krpom..evo tu buš za ziher našel kaj ti voliš ……



Pogleč.. ova mala hiža je.. cirkva.. To je kak piše..Kristova Pentakostna cirkva.. to je dole v Ilici malo spodi vulice Nad Lipom..A to su nekakšni sledbenici samoga Isusa..tak veliju za sebe.. nikog drugeg ne priznaju neg samo teg Krista.. Čudna je to nekakšna bratija..nemreš tu samo tak dojti.. moraš biti član te cirkve.. upisati se kak v špilšul.. onda te oni poredaju med nove članove.. pa kak vreme ide i ti redovno dolaziš na mise onda postaneš stalni član.. pa kak još ide vreme.. narafski.. moraš lepe milodare prinosit.. onda si nakakšni priznati sledbenik Krista.. A ljudi navek preterivaju pa se svakaj pripoveda za tu cirkvu.. Nijhov poglavar ni oni klasični pop kakšni su po drugih cirkvah.. je to obični človek kaj zna dobro pripovedati.. I veli meni jena ženska z vulice da je ona več bila v ti cirkvi z svojom prijatelicom kira je pak več dugo priznati član.. I još veli da ti priznati članovi imaju posebna okuplanja jemput vsaki mesec.. zapraf veli da se tu spelavaju nekakšne špelancije v potpuni črni kmici..pa se vsi skineju goli.. i onda gdo koga dohvati… Zanimlivo.. Al ima nekaj v temu istine..se več davno čulo da se takšne stvari spelavaju i pri onim Jehofcima.. Gda si več stari vjernik a svu svoju imovinu kaj si ju imal prepišeš njima..onda i ti moreš v te posebne špelancije… Tak je to i tu.. Prvo ti daš njima..posle .. haj..haj.. gdo koga dohvati.. Pa fala lepa.. nebi ja da ga meni negdo v ti kmici zabije spodi hrptenjače...ha .....



I tak si onda sednem na trajvan.. jedanajsticu al šesticu i pelam se spram svojeg domeka .. Viš.. gda dol v Ilici spaziš ovakšnu sliku..onda znaš da si došel v moju Kustošiju.. A je to dugačka pripovetka kak sam ja z Zrinjevca zbegel v Kustošiju.. Bum jemput i o tem nekaj zpripovedal.. Sam ja navek govoril da sam ja v Kustošiji samo privremeno i da bum se vrnul na Zrinjevac.. I ja svoji starešoj kčerki nudim celu hižu da mi vrne moj stan na Zrinjevcu..al se ta neda proč.. Tak sam ja onda vsaki dan gost v svoji stari domaji v Gradu.. a Kustošija ..je ..lepa je.. imam je rad.. al kaj.. periferija.. me razmeš.. Al vmreti bum došel v Grad.. makar na klupi na Zrimbaču ….Ha

……. Serbus..



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.