Svakaj …………….

srijeda, 22.10.2014.



Začelo je praf v tri vure posle polnočke.. Taman sam bil na scanju gda se je zabliskalo i tak je tresnul oni grom da se meni vse rit ztisnula.. A onda je začela špelancija.. prvo su opale tri ogromne kaplice kiše..a za njim se je zrondalo vse kaj je bilo na nebu.. To ni prestalo blisikat nit grmeti.. sam se skroz na skroz zbudil i bežal z jene sobe v drugu obloke zapirat.. A vani je besnel veter kak da su vse coprnice z Medvedgrada kolo špilale.. Nazajdne sam jedva stigel do špajzcimera a tam je dež letel vse do lustera.. I dok sam zaprl obloka bil sam mokar .. Jebal ga vrag.. kaj taj dež nezna lepo polahko cureti.. I bum ti rekel to je tak trajalo vse do šeste vure vjutro.. I ni se moglo spati kolka je to bila galama.. Sused špengler prek puta je klel vse kaj se mogel setit.. i katoličke i pravoslavne i budističke i vse druge svece.. Ščera je nekakšni mebl ostavil na terasi i pokril z ceradom.. ha..a tu je ceradu zdaj veter odpuhal nekam spram Slovenije.. Susedi Cajgerici pokraj mene je veter vse tegle z cvetjem.. ne zvrnul.. neg odkotural i vse su opale z prveg kata dol..Vrabec ga dal.. dugo nis čul tak žensku kleti.. A Cajger je znutra z krevetlina kričal da nek pusti te tegle v pizdu materinu.. Sused malo dalše je bežal okol svojeg auteka i pokrival ga z dekom.. valjda ju je z krevetlina z žene zvlekel.. se bojal da bu mu tuča auteka potukla.. jebal ga nejgof plehnati karakter.. Naravski.. je bežal samo v gačama i bil mokar kak miš..
Sused tri hiže dalše se fest dragom Bogu zameril kolko ga je spominal.. A kaj.. mu luknja za vodi na balkonu ni stigla svu vodu zgutat pa mu je začelo curet v šlafcimer spodi krevetlina.. A of je z balkona z metlom teral vodi dol .. Velim ti.. cela norijada je bila v tri vure znočka.. I na koncu mi zazvoni telefon.. oni kučni.. vidim ja da stara punica zove z prizemlja.. Maa.. znam ja kaj nju muči.. nemre dosegnut obloka v špajzi kaj je visoko..pa bedača misli da bum zdaj ja dol dotrčal.. Brus..babi.. nek se penje po štokrlu.. Pita me vjutro da kak nis čul da je zvonila.. Pa kaj bi čul.. velim ja njoj..sam spal kak hrga … ha …



I tak sam vjutro gda je malo dež stal ipak prešel nekaj zbaviti v Grad.. Je da oblaki fest nizko visiju..veter nekak sumnjivo polahko puše.. Bilo bu još svakaj denes.. A ne moram ti posebno kazat da je po celom gradu bilo smetja kaj je znočka veter zvrnul vse kante za smetje.. I zdaj to smetlari hočeju pribrati.. Al težko im to ide gda je vse mokro.. Im ja lepo velim da si malo zdahneju.. ionak ih nebu videl gradonačelnik.. oni dotepenec z bregof.. je prešel konačno na odmor …
……………. Jezušmarija.. kak je najemput začelo padati..kak da bi kiblu vode zvrnul..pa još ktomu veter to nosi tak da nit ambrela ništ ne pomaga.. Ništ.. ja hitro v Apoteku..onu glavnu Zagrebačku na Trgaču.. Ionak moram nekaj tu kupiti pa je zdaj pravi čas.. Jeee. valjda su si tak i drugi zgruntali.. Zajdem ja v Apoteku a nutra gužvancija kak da se djeliju Unrini paketi.... A kaj.. vani dež curi kak stekli.. v brtiju mi se nejde.. I tak se stanem vred .. ima bar deset ljudi spredi mene.. Imam ja cajta..čak sam i jenu starešu milostivicu pustil spredi mene.. Zapraf me ni nit pitala..sam se je stala spredi mene kak da je za mene zalepljena.. .. A ljudi pozadi mene začneju gundrati i brundati .. kak je baba mogla prek reda.. Ja slegnem z ramenima .. baš mi je svejeno.. al baba pozadi mene zauzme svoj.. se reče..staf.. Čujte vi gospođo i mi svi stojimo u redu.. veli ova iza mene ovoj spredi mene.. A ova kaj se kak padobranac zpustila tu opče ne razme kaj se to od nje hoče.. il se dela bedasta.. A ova pozadi mene zdaj navali na mene.. ta bi se i svadit štela.. a ja vse na šalu okrečem.. Gospon zašto ste ju pustili ispred vas… Velim ja njoj.. Nis ju ja pustil sama se je tu stvorila ..valjda je zneba opala.. A ona.. Pa onda ću se i ja stati ispred vas.. Velim spet ja.. Eee.. vi gospica nebute..vam bum zaračunal.. I tak mic po mic i več smo blizu pulta.. Na koncu je ova kaj se spredi mene ubacila loše prošla jer je mlada magistra iza pulta vidla kaj se događa pa je toj babi rekla da mora na strani čekati jer ni na redu.. A ovu iza mene sam ja ipak pustil prije a ona mi je sva ozarena i nasmijana od vuha do vuha.. jezušek kakšni velki gubec ima.. rekla..Baš ste pravi kavalir.. Pa se javil i stareši človek kaj je stajal još dalše v redu i veli meni.. Kad ste več tako velikodušni mogu ja preko reda prije vas.. Možete ..velim ja njemu..al posle pemo skup na pivu..narafski vi plačate.. Pa je človek odustal da me dalše zafrkava .. I tak.. vreme je prošlo..jeno dvajset minut je to trajalo.. dež i dalše curi a ja moram van z apoteke...a baš sam se dobro zabavlal… Bežim v brtiju tu v Dugu vulicu v dvorišču …Ha..je zaprta.. nemreš verovat.. Ništ.. bum malo vedril v haustoru ….

Serbus …………..

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.