…. Posvud …

petak, 31.10.2014.



Baš sam si stal tu pri slastičarnici Zagreb.. Gledim ta zelena dreva.. Posvud v Zagrebu je listje več požutelo i fajn opalo..al tu se drži.. velim ti ja.. ni to brez vraga.. A bi ja rekel da tu svoje parkle ima ovi Tesla.. taj je svakaj v svojem živlenju zmišljal .. a i ovaj spomenik su sim prenesli gor z Bijeničke gde je oni atomski inštitut.. Vrabec ga dal.. gdo zna kaj tu v tem kamenu ima.. Znaš.. često ja tuda predem.. pokraj te slastičarnice.. ha.. pa ta je tu još od one Kralevine .. zapraf.. stare hiže kaj je tu stajala do pred dvajset let ni..pa je na tem mestu nekakšni Šiptar naredil ovo stakleno čudo i otprl nazaj slastičarnicu .. Narafski.. ostala je i dalše.. Zagreb.. makar je od vsega samo to i ostalo… pa ni Šipac bedak.. je zgruntal da je bolše da to ostane slastičarnica Zagreb neg.. slastičarnica Priština .. Ha.. Makar ja tu retko gda sednem.. ne pamtim gda sam zajdni put.. Znaš.. vsako malo je ona inšpekcija zapre.. veliju.. da ju je napala nekakšna Salmonela…. Bi ga vrag znal kakšna je to ženska kaj napada slastičarnice…ha ……………..



Pa makar vsaka ta terasa od teh silnih kafičof ima i ono grijanje.. viš kak svetli črleno.. nemre se pofalit da ima i gostiju.. Hmmm.. valjda stoga kaj je .. se reče.. visoki datum.. To ti je konec meseca gda su ljudi več vse peneze potrošili ..pa ni onda nit za kafič ostalo.. Jee.. ova tu picerija… bil sam ja tu lanjskeg leta.. Onak.. slučajno sam se srel z jenom prijatelicom.. pa veli ona da ni baš za slatko.. kavu ne pije kaj joj je doktor zabranil.. pa nit ni za kakšni alkohol.. Ha.. velim ja.. pa nebumo zdaj tu vani stajali na vuluci i uživali v luftu.. I tak smo zašli v tu piceriju.. taj put i nigdar več.. To ti je kakti malo..hoh.. ugostitelstvo.. barem se po cjenama vidi.. Al tu picu nebi nikomu preporučil.. Znaš.. oni Taljani.. makar ja od tam vlečem svoju povjest.. oni nemaju pojma kaj je to dobra pica.. makar su je zmislili.. Praf za praf.. pred sto i više let je ta pica dole v Kataloniji bila najgorša sirotinjska žderača.. Malo tjesta i gor polijan saft od paradajza.. I to ti je ta slavna taljanska pica.. No.. of tu naredi nekaj malo kakti pravo Taljansko.. nekakšne kerefeke ti prinese .. Maaa.. drek… vsaki Šiptar v našem Gradu bu bolšu naredil … Zapraf.. ja ti slabo te pice jedem.. navek sam znal da pice za nekaj drugo služiju…. Gda sam ja jemput mog več starog tateka otpelal v piceriju.. gor na Novu Ves.. i naručil mu picu Napolitana.. A on se je kak pravi taljanski grofofski fačuk navek oblizival za picom.. I gda mu je kelnerica donesla i stavila pred nejga.. on je to gledel i gledel.. malo prst zamočil.. kušal.. pa je spet zbližeg gledel.. A kelnerica je to primetila pa je prišla i pitala mojeg tateka.. Gospon..kaj nekaj nije u redu…. A veli of moj grofofski otac.. Maaa.. je.. je.. al kakva je to pica bez dlaka.. i pak je prst zamočil i oblizal … Znaš.. bil je moj tatek velki zafrkant.. I gda je vmrl.. su mislili da se zafrkavle .... …………



Znaš.. kolko put meni v tikvu puhne z riti kak bi ja tu kuglu nekam odkotural.. Pa nikaj ona mene tu ne štenta.. al kaj.. još su mi v moji bundevi porazbacane one fakinske daske .. Gda su ovu kuglu tu postavili kakti nekaj umjetničko i vredno.. bila je na nekakšnem postolju.. Zapraf.. ni bila.. Več druge noči su je fakini zgurali pa je prešla prek puta praf v Švicarsku ambasadu.. Narafski.. su se vrata haustora malo zdrobila pa je Grad moral to popravlati.. Eee.. onda su tu kuglu kaj prectavla kakti sunčeko.. to su nekakšna mjesta po našemu Gradu gde vse planete okol kugle zemaljske imaju svoje mjesto..no.. zaljepili su je i pandur je to čuval dan i noč dok se ljepilo ni stvrdnulo.. Al nema teg ljepila kaj naši Zagrebački fakini nebi odljepili.. Pak je za par dni jeno jutro kugla završila skroz dol na Cvjetnom trgu.. Bilo je to v vreme dok je Bogovičeva tek obnovljena na novo..pa još nisu bile te terase od kafičof .. I kaj.. na koncu su v to umjetničko djelo nekakšneg Kožariča.. vrabec ga dal.. po celomu Gradu zdaj te kugle meče oni naš gradonačelnik.. dotepenec z bregof..kaj je momentalno na odmoru.. zapiknuli železnu štangu i zabili vse v asfalt.. I od onda stoji tu..al ju fort fakini svu zašaraju.. A baš bi se lepo skoturala čez vse one stole i stolce…ha ……………



Aaa.. ništ.. pem pogledeti v Pasaž.. morti tu pri Paljetku najdem kakšneg poznatog.. Zapraf se kafič zove Petit.. bi ga vrag znal kaj to je .. al ja onak po domaći velim da je to kafič pri Paljetku.. Tu ti znaju sesti vglavnom penzijoneri .. kakti je tu nekaj malo jeftinejša kavica i druga pijača.. A i nigdar tu nebuš videl preveč gosti.. Zdaj dolazi zima pa se tu dovlečeju razni bezkučnici ..klošari.. i kakšna sirotinja.. pa si naruči kavicu i sedi pokraj pune šaličke i po dve tri vure.. Znaš.. vani je mrzlina.. v neki bolši kafič ih nit ne pustiju.. a v ovem prolazu spodi nebodera i ni baš preveč mrzlo..makar zna durhcug dobro potegnut .. Pa ti tu rad sedne jen moj pajdaš i gledi i sluša te skitnice.. Koji put ga tu najdem pa skup slušamo kak se ta sirotinja tu žali na vse kaj stigne.. a ovi okol su več skužili da on tu sedi samo da njih gledi i sluša..pa ga zdaj vsaki put zažicaju koju kavicu više.. tak sam ti ja jemput znjim bil v velkem razgovoru z tim ljudima.. I onak kakti slučajno ih pitam..dal znaju gdo je taj tu z gitarom i velkim škrlakom.. Znaš kaj.. samo su zlegnuli z ramenima al odmahnuli z tikvom.. a jen je rekel da je njemu samo fest bistro da je taj tu od bronce i da bi lepe peneze dobil za to na odpadu… A kaj.. ja si gruntam da i fajn drugih ljudi nezna da je to spomenik Vlahu Paljetku… Ha.. kaj morti i od vas gdo zna gdo je Paljetak…ha …………..



Ma daj pogleč… lepe črlene rojžice spredi Viner Kavane na Trgaču se držiju kak da je proletje.. To su ti one mesečarke… maaa.. neee.. ne mesečariju ti one po kmici gda mesec sija..a bormeš nit ne cveteju po kmici… tak se zoveju kaj cvetaju vsaki mesec od Svibnja pa vse do prveg jakog mraza.. Ak se vreme ovak dalše nastavi..ak nebu oneh Celzijusa spodi nule.. ha.. buju cvale do Božića.. A terasa spredi Vinerice je prazna.. a nit nutra ni bogznakaj posla.. Nekak kak da se ljudima više ne dopada preveč..Praf za praf.. kavane v našem Zagrebu več dugo nisu nekaj posebnog.. Negda je to bilo malo onak..hoh mesto za spiti kavicu.. pojesti kiflu z pekmezom.. cajtunge sprelistat.. malo se počinut uz polahku glazbu.. Pa malo od tega i današnje kavane imaju.. A i to kaj imaju fajn košta.. nebuš v kavani sedel za sitne peneze .. A ja rad z kakšnom prijatelicom navrnem v tu Vinericu od gda je otprta.. Negda sam znal prejti v Gradcku Kavanu.. v one fest udobne fotelje.. a zdaj mi je nekak lepše v Vinerici kaj je lepši pogled na Trgač.. Makar tu tapecirani stolci nisu nit slični foteljama.. Al je stoga tu najbolša vruča čokolada ..a ja to dobro znam jer si rad po gradu i na drugim mjestima naručim vruču čokoladu.. Ovde ti na vrh šalice dene i oneg belog šlaga pa je spodi čokolada dugše vruča.. I onda lepo polahko z žličkom obereš taj šlag ..pa onda srkneš čokoladu.. malo pripovedaš.. zapraf ja največ samo slušam kaj moje prijatelice pripovedaju…. A te navek imaju kaj.. ti vrapca..da ih vsred noči zbudiš.. imela bu mam nekaj za spripovedat…ha … ………….

…. Serbus ……………..

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.