Kmica… a moj Zagreb blešči ………….

utorak, 11.11.2014.



Da nebi gdo zgruntal kak se ja bojim kmice pa samo prijepodneva španciram čez moj Zagreb..Maaa.. neee.. po danu navek imaš nekaj za zbaviti pa je to zato tak.. A ja kak pravi Zagrebački fakin.. sam navek imel rad moj Grad po kmici.. Zapraf.. negda davno sam čak više plazil naokol po kmici neg po suncu .. pa valjda si negdo ne zamišla kak je lepo curičku na klupi v parku za nogu držati vsred dana gda te vsaki vrag more videti.. pa onda mužki sliniju.. a babe se zgražaju i odmahivaju z tikvom.. Eee.. kmica je bila za te stvari.. pa i za fajn tega drugeg … Svakaj se more po kmici …………



Pogleč kak Ilica blešči.. A gda ju buju za par dni još i zakitili z onim Božičnim lampašima.. eee.. to bu kak v Betlehemu.. Maaa.. drek.. v Betlehemu ni nigdar bilo štroma pa nit denes ga ni.. velim ti ja … Zagreb je Metropola.. a ne oni Beč i Pariz.. pa fajhtni London.. Aaa.. kaj je moj Zagreb.. takšneg nigde na svetu ni ………..



Pa makar je oni dež celo leto sral odzgor..zdaj nam je naša Zagrebačka jesen bormeš lepa.. Več par dni je toplo kak da si na Portoriku.. moreš se v ajncugu sprešetavat.. Tak i ja.. oblekel sam si črni ajncug.. črnu rubaču.. črne cipeliše.. vse črno.. kak raufankaš zgledim.. da mi se tikva ne svetli kak mesec na nebu … mam bi se negdo zapiknul v mene..



I cvetja ima kolko ti srce poželi..al kolko tvoj žep more zdržati.. Hmmm.. Al ni kavalirof kaj bi ga kupili.. Znaš.. više nekak ni moderno pucama.. ženskama.. šocama.. cvetje nosit.. Eee.. negda si nisi mogel zmislit na rendes prejti brez kakšne rojžice.. čokolade..al škatule bombona … Denes je važno imati Marbolo v žepu.. v ruki oni fujfon.. v vuhima one žnore.. i držati žensku okol vrata kak da buš ju zadavil.. Eee.. gda je prešlo ono lepo vreme …………


A NAMA v Ilici odnavek svetli kak carska palača.. V moje doba je to bila jedina ..se reklo.. robna hiža v Zagrebu.. I navek je bila puna ljudi kak čekaonica tretog razreda na Kolodvoru.. Pa su se nutra ljudi sprešetavali i gledeli ..sprobavali robu.. obleku.. nekaj i kupili.. A gda su nutra zmontirali one .. se reče.. pokretne štenge.. eee.. to je bil pravi špilšul.. Su se ljudi pelali kak mala djeca..gor dol.. celi je Grad Zagreb tu dolazil i vredu se čekalo da zajdeš na te štenge.. A ljudi peju samo gor dol.. Vrabec ga dal.. su bile te pokretne štenge tak pune da su vsaki čas poskakali ziherungi od štroma.. I onda su pokraj štengi postavili stražare.. gda bi vidli dečurliju kak se hočeju pelati,, mam bi ih zvlekli z hiže van..a i odrasle su vritnuli gda bi vidli da se fort jeni te isti pelaju gor dol.. Denes je Nama takaj robna hiža..al nit blizu kak je negda bila.. Malo gdo zajde nutra.. fort je prazna.. makar nigdo više ne pazi na one pokretne štenge.. Više to ni nikomu interesantno …



Viš.. na Trgaču spodi stare vure navek negdo nekog čeka.. To je od davnine poznato mesto za rendese dogovarat.. Gde se najdemo.. na trgaču spodi vure.. pa je okol vure navek tolko ..največ mladih.. da moraš dobro gledeti gde je ona koju ti čekaš.. Lahko se z mužkima dogovarat.. Veliš mu v koji brtiji i to je to.. Al žensku nemreš naručit v brtiju.. Zapraf.. denes ni to ništ čudnovato da ženske same zajdeju v kafiče.. Negda se to ni samo tak moglo.. pa si onda rendese..kak smo to nazivali.. sudare.. imel vani na vsim poznatim mestima.. Na Cvetnom trgu se rendes dogovaral pokraj telefonske govornice.. eee.. nema je več dvajset let i više .. pa na vuglu Ilice i Frankopanske pokraj kioska z cajtungami.. na Zrinjefcu pokraj paviljona.. na Đamiji pokraj vodoskoka… i tak… Malo sam si stal tu spodi vure.. vse nekak bedasto zgledim med tim mladima.. A i oni mene glediju..onak.. sumnjivo.. Kaj taj starkelja tu dela… ha .........



I dojde vreme da se mora dalše.. makar bi ja tu mogel do polnočke stajat..tak mi je lepo.. Al znaš.. pem v Kazalište Komedija gor na Kaptol.. daje se ..veliju.. mjuzikl.. Spli'ski akvarel.. A ja ti imam godišnju pretplatu na svoja mesta v kazališču.. več više od četrdeset let držim četri mesta v prvem redu.. Znaš.. ja sam pretplatu nasledil od svoje bake.. plemenitašice.. ta je imela svoja mesta po vsim Zagrebačkim kazališčima.. No.. je v Komediji imela mesta v tretom redu.. pa je meni dugo trebalo dok sam se dograbil za prvi red.. Najme ..v prvi red moreš dojti samo ak negdo kaj tu drži svoja mesta .. vumre.. A ja sam dobro pratil jen stari bračni par kaj su sedeli v prvem redu.. valjda su imeli okol sto let vsaki.. Lepo bi njih dopelal spred Kazališča taksi.. pa bi se nekak dovlekli do prveg reda.. i onda.. spali su vse do kraja prectave.. pa sam se ja par put ponudil da bum ih pelal domof..a stanovali su v Martičevi vulici dol pri kraju.. I tak.. gda su se jemput fest razboleli..ja sam njih posetil domof i su oni pristali meni ustupiti svoja mesta.. čak nisu šteli ni peneze za to.. I tak sam se ja dokopal prva dva mesta .. Eee..zdaj su mi falela još dva mesta tak da morem ja i djecu svoju smestiti v prvi red.. Pa sam pital ženskicu kaj je po tim pitanjima delala v kazališču Komedija.. prešla je več davno v penziju.. da kak bi ja još dva mesta zgrabil.. Pa mi je kazala da nek čekam gda bu drugeg leta nanovo obnova predplate..pa ak gdo zakasni..al otkaže svoja mesta.. morti i vumre.. onda bu mi ona javila.. I vrabec ga dal.. baš pokraj moja dva mesta ljudi se nisu na vrema javili da im se bezecira.. Samo sam jen dan čekal.. i sam nasnubil tu ženskicu da mi odredi ta mesta za mene.. Narafski.. je to bilo vreme gda bi meni malo koja kaj odbila.. i tak ja več tolka leta imam svoja četri mesta.. A baš je dobro v prvem redu.. moreš si lepo noge zpružit .. moreš se komotno zdignut i prejti na scanje al nekaj si spiti v kafič.. moreš se nalukavat dole v podrum gde orkestar svira.. a bormeš se i nagutat prašine gda oni glumci skačeju po pozornici kak norci.. Aaa.. jeee.. da samo znaš kak je dobro tak zblizine gledeti balerine kak špilaju… eee.. vse osetiš kak mirišiju.. A meni moja najdraža koja.. narafski.. sedi pokraj mene veli.. Gledaj stari..gledaj.. sline ti več curiju…………… Aaa.. jee.. je ….

Serbus ……….

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.