Eeeh.. taj .. Furbi …

nedjelja, 16.11.2014.



Denes je vjutro okol šest vur dež curel..baš su oni prognostičari pogodili kak z prstom vrit.. No.. dobro.. gruntam si ja .. stojim pokraj obloka i čoham se po riti.. al su lepo rekli i da bi se moglo razvedrit i da bu čak sunčeko sijalo..Hmm.. jenu vuru sam se čohal.. i na koncu donesel odluku da ovi oblaki kaj visiju kak forhange.. buju pak nekaj zpustili..al ja svejeno pem v špancirung.. Za vsaki slučaj bum si ja oblekel svojeg kožnjaka i del kožnati škrlak na tikvu …pa ni ambrela morti nebu zviška..
I več sam ti ja v devet vur vsred mojeg lepog Zagreba Grada.. Pa naredim jenu klobasu okol Zrinjefca..pa malo prek Kaptola i Dolca..bumo se malo naluknuli i v Jurišičevu.. a morti se kaj noveg zbiva v Petrinskoj .. Praf za praf.. nikaj posebnog nis videl.. jedin kaj moram priznati da vsaka ženskica i pucica zgledi drugač od one druge.. pa kak bi to i bilo gda bi vse bile jednake.. I na koncu sam skončal.. a gde drugde neg na Trgaču.. Si gruntam.. morti je dobro kaj je naš gradonačelnik.. oni dotepenec z bregof.. prešel malo na odmor.. Konačno da več mesec dni na Trgaču ni oneh Sulejmanovih šatri.. Baš je lepo gda si na jenom vuglu na Trgaču..a komotno glediš v drugi vugel.. onak poprek.. I tak ti hodim sim tam.. lepo me sunčeko grije..i preveč.. vrag jebal teg kožnjaka kaj sam ga na sebe navlekel.. a i ambrelu bi najrajši nekam v šturc hitil.. Al sam baš zel onu starinsku ambrelu kaj ima oni železni gromobran .. škoda bi ju bilo hitit nakon tolko let..
Pa nit ne gledim i za falaček kaj se nis zabubal v človeka kaj je z ženskom stajal na sred Trgača..spredi mene.. Pardonček.. prosim.. velim ja .. i onda spazim da je to moj pajdaš Furbi kaj ga još od Bloga nis videl .. Bok sim.. Bok tam.. kak si ..tak si.. jesam.. nisam.. i nebumo stajali tu kak kandelaberi.. Narafski ..sam se pozdravil i z ženskom makar ju prvi put vidim..
Znaš .. Furbi ti je velki fakin.. pravi Zagrebački.. je da je nekaj mlajši..zapraf.. je dost mlajši..al ti zna vse o našemu lepom Gradu.. kaj deset drugih neznaju.. pa ženskica v sredinu kak se šika i mi tri lepo..kam bi drugam neg v Tkalču.. A bu za malo deseta vura i Tkalča se začela hitro punit z ljudimi.. Velim ja da hitrejše bezeciramo mesta dok se još more.. Znaš.. milina.. spružiš si malo noge.. ljepo je toplo kak da je svibanj mesec.. Furbi se je mam namestil i gledi v sunčeko.. valjda bi štel još kaj farbe vloviti.. ženskica sedi otmjeno.. vse si gruntam kak se dela važna..al zapraf je ..onak.. skromna.. povlečena.. Baš dobro.. gruntam si ja.. konačno jena kaj nebu v muškoj pajdašiji glavnu reč imela.. I tak.. Furbi i ja navalimo na Nesice od vanilije.. ženskica bu samo vodu.. Jezušek.. vse me je sram žensku počastit z vodom.. Pa je i konobarica malo čudno gledela..al kaj.. gost je gost.. moraš mu vdovolit …
Kaj da ti velim.. konačno da imaš z kim o Zagrebu pripovedat.. a o tome se ..fala Bogu.. more leto dni pripovedat a da nit scat ne prejdeš.. jee.. vse smo važne stvari spominali.. falili.. kritizirali.. žalili se i veselili.. Vrabec ga dal.. dve su vure prešle kak dva časeka.. Z Katedrale tučeju velka zvona.. podne je.. top z Griča je heznul .. A kaj.. dost je bilo.. vidim ja da je več i ženskica nervozna.. No.. strplivo šuti.. pomalo pijucka vodicu.. mi smo dva svoje Nesice potrošili.. Došlo vreme .. treba dalše ..vsaki na svoju stran..
Razmeš.. nismo stigli nit malo tračati ..smo na koncu zaklučili da smo skroz na skroz na to pozabili.. No.. Furbi je fest zabavan človek.. dobro se razmemo pa nam trači nit nisu ništ faleli.. I gde smo se našli tu smo se i razišli.. na sred Trgača.. Furbi i ženskica na jenu.. ja na drugu stran.. Narafski bumo se pak našli za nekaj vremena.. A..baš mi je lepo prijepodne v nedelju prošlo.. kam zdaj.. bum se čez Ilicu sprešetal kolko bu mi se dalo pa onda na trajvan..
Jeeeeee.. vrabec ga dal.. skor sam pozabil povedat.. ta ženskica z Furbijem.. to ti jen lepi kak snježna pahuljica beli… Haski ………………



Serbus ………….
trong>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.