Zagrebačke špelancije …………….

subota, 13.12.2014.

Jezušek.. tekar je malo zafriškalo i mam vsi v trajvanu kašleju.. kihaju.. šmrcaju.. hripleju..Evo.. baš pokraj mene stoji jen fakinček.. valjda srednjoškolec.. ima ruksak na plečima..z vuha mu viriju one žnore..valjda sluša muziku.. razčupan je valjda od gda se je zlegel.. i narafski.. v ruki drži oni fujfon i tipka i tipka i tipka.. Pa to je vse normalno.. barem njih dvajset v trajvanu of čas tipka po tem fujfonima.. Pa ga ja gledim.. vsaki čas mu se z frnjokla zpusti zeleni šmrklj..i sam da bu mu na gubec sel..a on ga fest povleče nazaj.. za dva tri časeka.. evo spet šmrklj proviri i beži dol.. pak ga of posauga nazaj.. A kaj.. zabavno je to gledeti.. pak mu je v jenem času šmrklj ipak zbrisal i prešel prek gupca.. Ništ posebnog.. of mladi človek je tog zelenog šmrklja lepo z jezikom oblizal i dalše tipka..
Jen korak dalše stojiju mlade pucice..takaj školarke.. kaj bi drugač delale v trajvanu tak rano..Klafraju na saf glas.. smiju se na saf glas.. aaa.. kaj.. veseliju se curičke kaj su žive.. I najemput jena od njih tak hihne da je vse ostale okol sebe zašpricala.. A veli njoj kolegica.. Kozo jedna..pa stavi ruku na usta.. Ova se ispričava.. Nisam stigla..veli.. I ni to nit dopovedala gda ju je po drugi put zgrabilo da bu kihnula.. Kriči ona druga.. Ruuuukaaaa… Maa. kaj.. ni of put ni stigla ruku zdignut na gubec.. Zdaj joj vse okol nje kolegice kričiju da je koza.. A ova z rukavom obriše gubec i odgovara.. Mama vam je koza…



Kolko sam ja put znal škrabati o doživlajima v trajvanu.. To su ti posebne špelancije.. Al još v svojem živlenju nis čul nit videl da su se v trajvanu pograbila dva mužka..al za ženske je to svakidašnja pojava.. Samo se trebaš pelati pa buš več naletel na te babske špelancije..
Denes ti ja stojim negde okol sredine trajvana.. bormeš je dupkom pun.. Pobegel sam malo prema napred da od one koze kaj kiše ne pokupim kakšnu hujnavicu.. Gda najemput skroz od napred mam pri vozački krletki nastane galama.. Čuje se ženski glas.. Bezobraznica jedna nemojte se tako prostački gurati.. Čuje se drugi glas.. Vi ste bezobraznica.. vi se gurate.. Spet oni prvi glas.. Sram vas bilo vi ste neodgojena ženska.. Zdaj drugi glas.. Jaaa.. neodgojena.. dajte se samo čujte kako se blesavite.. Prvi glas.. Ja sam dama i znam se ponašati za razliku od vas.. Drugi glas.. Viiii..dama.. nemojte biti smješni.. da ste dama vozili bi se u taksiju…
I tak ti jena drugu darivaju z objedama i jena drugu podučavaju gdo je i kak zgledi prava dama.. Svadiju se babe na saf glas da se po celom trajvanu čuje.. Pa kak je prilična gužvancija ovi odostrag ništ ne vidiju i vsi istežu vratove.. A ja.. narafski.. znatiželan kak pes.. malo se proguram i gledim.. Dve stareše ženske se držiju za jen stolec i vsaka je na nejga dela svoju torbu.. pa dobro kaj se torbe nemreju svadit jer bi bilo svakaj.. Zapraf.. negdo se zdigel..a ove dve su se pograbile za prazni stolec.. pa da ga mam bezeciraju obadve su svoje torbe hitile na taj stolec.. Zdaj nit jena ne popušta.. Ljudi se okol smiju.. čak par njih navija vsaki za jenu babu.. Kriči ona manjša debela.. Maknite tu svoju zmazanu torbu s stolca da se sjednem.. Kriči druga.. Moja torba nije zmazana i ja sam prije stigla do stolca i ja ču sjesti.. I tak to traje..dok se jen stareši gospon ni zrival do stolca.. Veli.. ni stolac za torbe neg za ljude.. i hitil je obadve torbe na pod i lepo si je sel.. A ove dve su ostale zjevat i začkomile …. I evo.. več je Trgač i skorom vsi peju dol z trajvana………..



Al je denes sunčeko i malo zahajcalo.. bormeš sam si ajncuga razkopčal.. Čudno je to vreme.. pred kakšna tri četiri leta bi bilo snega do kolena v to doba.. a kak zdaj vse zgledi.. buju prije jorgovani procvali za Božić neg kaj bu oni beli prhlivec napadal.. Praf za praf.. meni teg snega opče ne treba.. ionak bi ga samo moral pol dana strugat i hitat z lopatom.. pa po oni blatni žlindri hoditi po Gradu.. A kaj se poljoprivrede dotikavle.. pa ni to me ni preveč briga.. Je da mi je žal kaj poljoprivrednikima.. bumo rekli.. selakima to ne paše.. al kaj im ja morem.. Nek posadiju hraste.. veliju da se oni žir jako dobro more prodati v inozemstvu.. I ne treba orati ni kopati.. A ja bum štrucu kruha jednak platil dal sunce sija.. dež curi..al je sneg zametal njive .. Na koncu konca.. vse kaj morem tu pri nami kupiti je zraslo negde v belom svetu.. jabuke z Makedonije.. šalata z Slovenije.. paprika z Bugarske.. paradajz z Španije.. smokve z Grčke.. grojzdje z Sicilije.. i tak dalše.. Pa veliju da stoka nebu imela kaj jesti.. a koja to stoka..pitam ja.. Pajceki stižeju z Mađarske.. Govedina z Engleške.. piceki z Vijetnama.. jajca z Kine.. I tak dalše … A ak baš hočem nekaj domačeg..onda lepo sednem v svojeg avtomobila i ravno v Zagorje zeleno.. V vsakem selu ti buju vmorili pajceka po izboru.. domačih piceka buš takaj tam našel.. jajci.. sira mleka.. a niti te domače kumice nisu za bacit.. Lahko se pogodiš i poprek Ha..
………….I tak si gruntam i polahko z noge na nogu.. korak za korakom se vlečem po sunčeku kak gušter … Treba skoristit denes jer oni prognostičari pak najavljuju nekakšnu Južinu.. bi rekli.. Ciklonu.. A to znači da bu pak odzgor curelo….. Jezušek.. kak mi je lepo.. Još da mi je susresti kakšnu poznatu ženskicu.. more i nepoznatu.. ionak se fort nekakšne faliju da se baš sprešetavaju tu gde i ja.. a nikak na njih naletet.. Zabadaf tikvu vrtim naokol.. nit jena se ne zabremza spredi mene i veli.. Ja sam ta ..Ha.. lepo sam ja rekel.. Moram si na tikvu nataknut žuti cilindar.. Hmmm.. onda me buju pobrali oni kaj v Vrapče pelaju ljude ….



Viš kak sunčeko prihaja dole z Zvonimirove..ha.. Bum se malo vrtel tu okol Đamije.. ni sam neznam kam bi išel.. Najbolše nazaj spram domaje.. No.. bum druge pute zabral za nazaj.. A bilo bi dobro i negde sesti i Nesicu od Vanilije spiti.. Bi pasalo i kuhano vinčeko..al tega ni v vsaki brtiji.. Zapraf ima ga.. al bolše ne pripovedat..
Jeee.. i skor sam pozabil kazat.. Viš na oni najgornji slikici.. Trajvan broj jedan..kak vse zgledi.. zdaj pela z Zapadneg Kolodvora praf za Dubaji.pa onda nazaj z Dubajija na Zapadni Kolodvor.. Aaa.. jesmo mi Zagrepčanci svecki ljudi…ha ….

Serbus …………………

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.