Zagreb..grad izlazečeg sunca ........

ponedjeljak, 22.12.2014.



I gda meni negdo veli da je oni Japan..tam gde oni z očima všrek živiju.. da je to zemla izlazečeg sunca.. Zbilam svakaj.. Morti i tam koji put sunce izide..al zakaj onda vsi oni hodiju po vulicama z gasmaskama…ha .. Pa ni nikaj čudovitog kaj je teh žutakof više po celomu svetu i tu pri nami neg tam pri njima.. Jee.. čuli su oni kaj to je Grad Izlazečeg Sunca prafzapraf.. Narafski ..to jer naš lepi Zagreb Grad.. Pogleč samo kak se sunčeko pojavljuje ..pa prvo raufunke obasja.. pa krove.. i onda se polahko vse bolše uzdiže dok celi naš Grad ni obasjan…Aaa.. je..je.. to ti je samo na takšnim mestima gde su ljudi dobri..a ženske najlepše..



Pogleč lepote izlazečeg sunca .. nema se tu kaj preveč pripovedat.. to se more samo z popefkom opisat.. Hmmm.. moram kazat onim mojim ženskicama z Bloga.. fort nekakšne norije o lubavi škrabaju..a nigdar o svojem Gradu v kojem sunce izlazi..
Halooo.. Čuvarica.. Dijana.. Dušica… Demetra... Jezušek.. nemrem se nit setiti vsih.. Kaj čekate.. Hočem poemu o Gradu izlazečeg sunca..Zagrebu.. Ha.. morti se i oni moj pajdaš.. profa.. Sjedi.. razkuraži pa mesto da cendra za babama.. naškraba koju lepu o našem Gradu.. Vrabec ga dal.. vsi kričiju kak je Zagreb najlepši.. a nigdo ni.. čmrljžmrlj.. o nejmu.. Nooo.. bu kaj..ha…..



Si videl kak se novo i staro sudarilo..ha.. Al ima Boga.. kak to narod veli.. Pogleč kak se v tem novem lepo pokazalo staro.. kak da bi se v čarobnem špiglu vidlo.. Velim ti ja.. Nigdar nebuš v starom videl odraz noveg.. al to staro bu navek oplahnulo novo.. Ha.. kak sam to lepo rekel.. nis ni znal da imam v sebi tu poetcku dušu.. Hmmm.. daj mi komad papira i blauvajs.. bum probal kakšne stihe zpuknut z tikve … Noo.. idee.. Hmmm.. nejde.. Još jemput.. Aaaah.. prije bum puknul neg stiha zvaljal…..



Maaa.. hirto ti ja hodim..al me sunčeko stiže.. i dok dolaufam do Trgača.. več bu ta lampa gorela nasred neba.. Bum ti rekel da mi nekak baš fajn paše na sunčeku.. Čim se zmakneš v sencu.. zima zube pokaže.. Ha.. al bumo mi ovi zimi.. kak vse zgledi.. roge pokazali.. Kaj če nam zima.. kaj ni ovak lepše.. Veliju norci da Božić mora bit bjeli.. Pa gde to piše.. nek mi negdo pokaže.. Daklem.. ovi Božić bu.. po moji naručbi.. bil vedri i sunčani.. Na koncu konca.. pa kaj ne živimo v najlepšem Gradu na svetu…ha .. pa kak bi zgledel brez sunčeka….. i lepih ženskih.. se razme ….



Kakšno modro nebo je znad našeg Grada..milina.. Pa tu i tam nekakšni mali oblaček.. kak bela pahuljica od guskinog pereka.. Jezušek.. Pa kak onda nebi sim ljudi prihajali .. i nigdar više otišli nazaj .. ha .. Vsi ostajeju i iščeju v našem dragom Zagrebu svoj komadič modrog neba i svoju zraku sunca.. Vrabec ga dal.. kak sam se raznježil.. kak da mi je negdo tri Nesice od vanilije platil na Cvjetnom Trgu… Zbilam.. jako dobra ideja.. Puce i dečki.. pem iskat sunčanu stranu kakšneg kafiča.. Ak spazite kakšneg bilmeza kaj sedi kak gušter na sunčeku.. to bum ja bil ………



Serbus …………….

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.