..prosim lepo... Raportiram .............

ponedjeljak, 18.05.2015.


Eeeh..gda se setim kaj je vsega bilo v ti velki palači.. Od malih štacuna v prizemlu.. pa do velke robne hiže..Varteks..A najbolše je bilo vreme gdaž su tu spredi izloga defilirale naše zagrebačke kurve.. Ti vrapca.. pa smo bili jedini grad v Evropi gde kurve ne sediju v izlogima neg stojiju spredi.. dakle..roba ni bila samo za gledeti neg i za popipat .. Pošten človek se ni mogel stati spred izloga i gledeti ajncuga kaj bi si ga kupil..mam mu je za vratom puhala kakšna kamenjarka i nudila bolše živlenje..ha ....


Vrag jebal teg Johana ..pa taj se v naš Zagreb dotepel i tu kavu pržil..a zdaj je nasred Trgača nejgovo ime.. No.. pa ništ mene ne smeta kaj je taj Židof tu zdaj narisan.. al me fest ljuti kaj to tu više ni Gradcka Kavana koja je bila sto let.. Al.. tu si nemremo nikaj pomagat.. penezi delaju svoje pa tak i vsaki zasrani Johan more zatrti našu Zagrebačku povjest... Doduše.. nekakšna kavana je to i dalše..al ni Gradcka.. Ha.. ionak nemaju posla.. nebuju dugo ....ha ....


Još dva tri leta i ova dreva buju debelu sencu delala.. Zdaj još ni dobro sedeti na tim železnim klupama.. gda ih sunce zažga.. mogla bi ti rit zgledeti kak krafski biftek z roštilja..ha ...


Ma.. gledim fort v tu Staru Vlašku..nikak mi to ne zgledi dobro brez oneh trotoara.. Ovak je vse ravno kak nekakšna njiva z kamena.. Pa.. se zna kak vulica mora zgledeti.. No.. spametni arhitekti su to tak naredli..i tu se nema kaj promeniti.... Tak je kak je ....


Staru Žigrovičevu hižu su još pred par meseci oblekli v nekakšnu najlonsku plahtu.. narisali kak to zapraf zgledi spodi.. Kak stvari stojiju.. nigdar se nebuju na sudu dogovorili vlasniki kaj naredit z tom hižom.. A o toj se svakakšne pripovetke razvlačiju več četristo let.. Nutar živi nekakšna sirotinja brez štroma i vode.. Ha.. ionak se bu ta hiža sama zrondala jenog dana..


Znaš.. mi je fest žal za onom starom brtijom.. se zvala Desetka.. Dugo let je tu bila.. Čuje se da je z nutarnje strane tak vse pohabano da se ne splati to obnavlati..makar je naš gradonačelnik.. oni dotepenec z bregof to javno obečal.. Bumo..vidli.. morti i bu kaj...


Viš.. slastičarnica Amelija vse bolše i bolše dela.. Pa kak nebi gda ima posebno fine kolače.. kakšne drugi slastičari ne delaju.. Istini za volju.. tu su i posebne cjene za te fine kolače.. pa je to vredu..Jedin kaj mene štenta je to kaj su ti kolači vse majnši i majnši.. Gda je počelo.. komad torte je bil kak pol tanjura.. Onda su al povečali tanjure..al smanjili kolače.. ti vrapca..zdaj jemput zineš i komad torte je nestal v gupcu..


Pod Zidom.. negdarnja stara kurvanjska štrafta.. Zbilam.. tu v ti vulici je bilo vsega i svačega..mogel bi človek naškrabat celu libru.. No.. več odavno ničeg ni.. nit poznate restavracije Zagreb.. nit Dalmatinskog podruma.. nit malih štacuna z gumbima.. posteljinom.. i kaj ti ja znam.. Jedin od vseg starog je ostal Cahun kaj tu dela klobuke i damske šešire.. Praf za praf.. stari Cahun je v penziji.. zdaj je nutar nejgova kčer.. ha.. pa i ta je zdaj več stara.. A mali človek Cahun.. ti vrapca.. metar i pol ..jedva.. vsaki dan tu špancira i čudi se kak su to muškarci prestali nosit klobuke ......


A nit se na Krvavem Mostu više ne mlatiju Zagrepčanci i Kaptolci.. zapraf mosta več prek stotin let nema.. Bogmeš se nit turisti ne mlatiju za suvenire kaj se tu prodajeju.. Baš gledim.. prošla je cela regimenta oneh žutih z očima fšrek.. pa nit jen ni nit pogledel kaj to je tu.. Ti žutaki sam bežiju gor na Opatovinu gde je javna gradcka česma.. narafski.. vsi imaju one male plastične flašičke i uživaju v mrzli zagrebački vodi .. Jebal ih vrag škrti...


A kam bi vsaki pošten Zagrepčanec trebal iti..neg zajti v dobru staru Tkalču.. Tu nikak nemreš fulat.. pijače po na izbor.. taki i brtija po volji.. a o našim lepim Zagrepčankama da ne pripovedamo posebno.. na vsakem su koraku..TI vrapca.. tak vrtim z tikvom da mi očale bežiju na jenu stran..a oči na drugu..ha ....


Pogleč.. tu je pred mesec dni odprilike..odprta nova Kavana..Bm ti rekel da se to splati videti pa i sesti si.. spiti nekaj.. Čuj.. kak i vsaka kavana mora bit nekaj posebnog..tak je i ova.. Vse je nutar nekak štrafasto..crno belo ofarbano.. pa i posude su taki štrafaste.. narafski..crno belo.. Je.. fest mi se dopada.. da ti ne velim kak su pristojni konobari.. vrabec ga dal.. vse mi je neugodno kak mi se klanja i fort se šmuca okol mene i pita dal sam zadovolen.. Dobro je sim dopelat kakšnu prijatelicu.. poznanicu.. šocu ...tak to ... Ima nutra i slastičarnica..praf posebno fini kolači ....No.. i cjene su kak trebaju bit v Kavani ............


Aha.. nostalgija.. viš kaj znad vratih piše...Mjesto gdje vrijeme sporije teče.. Ha..praf tak.. najme.. tu je štacun gde moreš kupit one dobre stare gramofonske ploče kaj smo ih negda davno vrteli.. Ima tu vseg po na izbor.. Al kaj.. malo to ljudi kupuje.. pa gdo još ima pri hiži gramofon.. Prafzapraf..ja ga imam.. Tehniks.. lepo je zapakiran v kištri na tavanu i čeka nekakšna stara vremena da se vrneju.. Jee.. imam ja i celu hrpu teh starih ploča..taki na tavanu.. bi ga vrag znal.. morti bi još i svirale.. moram to jemput sprobat...


Kak prijepoldan bolše prolazi.. vse više Zagrepčancof bezecira stolce po kafičima v Tkalči.. Okol podneva nebuš našel mesto nit za buhu posesti.. Sunčeko vse bolše žari..skorom pa je vruče.. a lagani veter popuhuje z Medvednice i tjera nekakšne kržljave bele oblačke znad Grada.. Milina..


A na Opatovini kak v bajki.. kam poglediš.. vse same rojžice.. maaa.. nemreš a ne stati i gledeti tu lepotu ... Sunčeko fajn več žge.. pa cvječarice vredno zalevaju cveteke.. Koja divota.. i Petrica Kerempuh bu se zpustil z galgi i zapopeval.. Za nikaj na svetu ja menjal te nebi..moj Zagreb..tak imam te rad.............


Ha..a ona Jehofka kaj tu navek stoji..maaa..znaš.. to je ona stara nalarfana kaj zdalka jako dobro zgledi.. zbliza samo dobro.. no.. gledim ja kak ona ovoj Ciganici pojašnjava kak si bu spasila živlenje .. A Ciganica samo klima z tikvom i pokušava ovoj prodati nekakšne krpice .. Bi ga vrag znal kak su se sporazmele...


I kak sam ja neki dan bil vesel kaj je naš gradonačelnik skroz na skroz pozabil na te Sulejmanove šatore.. vrag ga dlakavi jebal.. on se ipak dosetil i naredil celi kupleraj na Trgaču.. Fučka se njemu kaj Zagrepčanci gundraju zbog tega..važno je placovinu pobrati .... Bežim .........


I prije neg i ja zajdem v trajvan.. još jen kipec čez lepe majske rojžice spredi Viner Kavane.. Drage pajdašice i pajdaši.. da ste mi gezund ............ Serbus ..........

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.