I kaj... Ništ ................

petak, 24.07.2015.


Pa je ščera začelo grmet.. sjevale su munje nebeske..črni oblaki su navalili debeli kak žganci .. a ja sam hitro pokril svojeg afteka da ga kakšna tuča ne opere.. Malo je zafijukal vjetrek..kak da bi baba prdnula.. i kaj.. opalo je par kaplic kiše.. tekar da prašinu po vulici pobere.. barem je tak bilo pri meni.. A denes čujem kak je negde to debelo padalo..pa su i oni celzijusi opali.. lepo je zafriškalo... Eeee.. gda se lepe stvari događaju to nigdar ni pri meni.. Celu noč sam imal otprte vse luknje na hiži.. gruntam si kak bu durhcug povlekel odzgor z Medvedgrada..al.. nikaj.. Vjutro pak sparno.. poneki oblaček sramežlivo prejde znad mojeg krova..ptičeki šutiju.. odkak je ta vručina nikaj ne popevaju.. susedof cucak Garo leži nasred dvorišča kak krepan.. nejgof gazda .. sused špengler leži kak krepan na svojemu balkonu.. sused Cajger se vjutro vrnul z mora.. veli .. Jebeš more.. a nejgova Cajgerica jamra kak bi ona još ostala al je of mulac navalil domof iti.. pa na to naide moja najdraža i stručno se razpitiva pri Cajgerici kak je na moru.. a moja punica zleti na dvorišče v spavačici i veli da bu kavicu pristavila.. Maaaa.. bežim ja od teh mudrih pripovetki.. Malo na Dolac po paradajzeka i glavicu šalate.. malo pri Fuliru na Ožujsku z citronom.. špancirung do Frankopanske i... domof.. kaj bi se po vani švical.........


Serbus ............

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.