... pe koncu... pe ............

četvrtak, 20.08.2015.


Pe dan svomu koncu.. a ja sam ti nekak.. se reče.. kak potuleni pes.. Aaaa.. tak mi to dojde.. Bi ga vrag znal..


Kmica se vse hitrejše zpušta.. dan je krači.. ide ljeto kraju .... reklame osvetlavaju vulice.. eeeh.. fale mi one stare neonske .. kaj su v vsim farbama sijale ...


Sunčeko znad Kustošije još bu jemput hitilo pogleda na Grad.. na ofucane oblake kaj se kak prebijeni mački vlečeju znad Zagreba ....


I najemput su oblaki črni kak črne vrane z Medvedgrada.. a ljudi več bežiju.. bu se nekaj zlijalo z neba ....


Dež curi.. a ja sam nosa ztisnul na steklo v trajvanu.. gledim.. je.. je.. ide ljeto kraju.. listje je več fajn požutelo.. I bu jesen stigla prije neg si ju poželiš.. Aaaa.. tak je to.. zemla se vrti.. novo nanovo ....

Serbus ......................

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.